12 Eylül 2011 Pazartesi

678. Günlük Yaşam

14. Dün haftalık alışveriş için beş kilometre uzaklıktaki marketler bölgesine yollandım. Otobüs beklemek ve değiştirmek reklamlardaki gibi kolaylıkla olmuyordu. Toplam 20+10 = 30 dakika otobüs bekledim. İki otobüsle gitmek istediğim yere vasıl oldum. Bu beklemeler esnasında gözüme çarpan hatta dibine kadar giren bir şey oldu: Ortalık yani vızır vızır geçen arılarla pardon arabalarla kaynıyordu; bunlardan bir kısmı lüküs arazi jeeplerindendi: Range Rover, Land Rover, Land Cruiser, X5, Quattro, 4x4... Handiyse dakikada beş - altı tane cip görmekteydim. Malum, abaza horoz kendini tavuk kümesinde sanırmış! Veya sıcak başıma vurmuştu! İster istemez Antalya'nın on yıl öncesine göre iyice varsıllaştığı izlenimine kapıldım.

Vermeyince mabut
Neylesin Mamut!