12 Haziran 2011 Pazar

44. Antalya Satranç Eğitim Merkezi Derneği

Geçen yıl 10 Temmuz günü, Bahçelievler'deki halk pazarında büyükşehir belediyesince geçici olarak tahsis edilen yerinde birkaç yıldır etkinlikte bulunan Antalya Satranç Eğitim Merkezi Derneği (ASEM) barakaları belediye yıkım ekiplerince yıkıldı. Çektiğim fotoğraflardan birini paylaşıyorum.

Antalya Satranç Eğitim Merkezi Derneği'nin son görüntüsü

Yaklaşık bir yıldır yıkılan barakaların kalıntıları kentin göbeğinde duruyor. Yeni bir inşaata maalesef başlanamadı. Karşı sıradaki komşu Gazi ve Şehitler Derneğine belediye ve valilikçe kent merkezinde yer tahsisi yapıldığını öğrendik. Gene karşı komşu Şair, Ozan, Yazar ve Ressamlar Derneğine de belediye tarafından yer tahsis edildiği duyumunu aldım. Satranç yöneticilerimiz, büyükşehir ve valilik nezdindeki tahsis girişimlerinin sonuç vermediğini söylediler. Emniyet Müdürlüğü karşısındaki Çallı Spor lokalini saymazsak, Antalya gibi bir dünya kentinde satranççıların toplanma/buluşma mekânı olacak, biraraya gelip satranç oynayabileceğimiz  bir merkez bugün itibarıyla ne yazık ki yok. Çallı Spor yöneticilerine bu ihtiyacı geçici olarak karşıladıkları ve nazımızı çektikleri için ne kadar teşekkür etsek azdır.