29 Ağustos 2011 Pazartesi

536. 30 Ağustos Zafer Bayramı Turnuvası IX.

Aslanlar takımından Fevzi Değirmenci'den aldığım iletiyi ve yanıtımı alıntılıyorum:

Harun Bey selamlar, 30 Ağustos Zafer Bayramı turnuvasına gerçekten katılmayı istemiştim ama işlerim nedeniyle katılamadım.Turnuvada her ne kadar 4 puanda kalsanız bile bence başarılı bir performans gösterdiniz. Bu arada blogunuzda yorum ekleme kısmı kapalı durumda. Eğer açarsanız nacizane bir kaç yorum ekleyebilirim.

Sevgili müridim ;) Teşekkürler, benim bloga bir tek siz üye oldunuz. Anlı şanlı  Antalyalı satranççılardan başka bir tanesi bile alakadar olup üye olma zahmetine katlanmadı. Sizin blogu izliyorum ancak uzun süredir güncellenmedi. Yorumlarınızı, hoş fıkralarınızı da ekleyerek bana e-posta ile yollayabilirseniz, ben ayrı yazılar olaraktan bloglarım. Turnuvada 4 puan almak meselesine gelince: Malum, hakemler arasında size garezi olanlar varsa veya yazılarınızla eleştirdikleriniz size feci kızmışlarsa, eh 7. tur eşleştirmesi de ona göre oluyor. Son turda 1600-1700lük bir oyuncuyla oynamam gerekirken gene 2000lik bir oyuncuyla oynayıp kaybettim. Normal skor 4,5 ya da 5 olmalıydı. Hamiş:  Eylül ayı sonuna doğru, 2. İbrahim Şencan turnuvası varmış. Toplam ödül 3000+ lira olacakmış. Hazırlanınız :)